Gratis bloggen bei
myblog.de


Main.
» Startseite

About.
» Sie <3
» Ihr. <3

Stuff.
» Archiv
» Kontakt
» Abonnieren

Book.
» Gästebuch




Sommer ist, was in deinem Kopf passiert. ♥

waah. BEACHEN war OBERGEiL.. Also Volleyball is anfoch ds beste was es gibt !!! .. Freu mi schon auf Mittwoch. (: .. und Freitag *haha* .. und Wochenende. VERLÄNGERTES (: .. Strandbad, Stadt und so. SPAßCLiQUE wiieda unterwegs :D :D .. hihi ..

C,C & S .. Beachen war so toll mit euch. Seits mir so wichtig meine Süßen. ♥

Lieb euch so (: (: ..

 

Boah Schul war heut so umsunst. M, R & A .. tzz.. i halts lästan langsam echt nemma aus. Aba was soll i bitte tuan? Wenn i mi quer stell, was dagegn sag bin erst i des Opfer. Hab auch kB drauf. nja erstmal noch 1 1/2 Monat. Dann erst mal Vieste ♥ & vorallem FERiEN ! ..

Mah aba da R hat Party am Sa.. und i will absolut ned mit Stadt gehn. Aba was soll i bitte sagn? ): .. Bin ka Künstler in Sachn Ausreden .. ECHT NED !! ..

Hilfe ? ^^

 

Nja gestan. Hab voll ka Zeit mehr ghabt zum Schreibn. Toll war ja nicht umbedingt.

Genau nur Schön - vom Wetter her ! .. Aber sonst.. Autofahren - OBERSCHOCK .. omg ich will echt garnicht mehr dran denkn. Echt ned ! ..

Danach voll gebräunt (also iCH bin der Meinung man sieht schon was xDDD) .. 

und danach Hometrainer mit Gossip Girl. Woaaah. Chuck & Blair  ♥♥ .. CHUCK ♥♥

i glaub echt i steh auf so Badboys :D .. Ryan (O.C.) ♥♥ , Chuck (GG) ♥♥ hihi. taugn ma echt !!

Nja. bin müde. und fertig. ):

V .. BITTE komm morgn wieda Schul .. Ohne Dir fehlt echt was ! .. De andan kannst ja zml alle vergessen, echt. Freu mi schon wenn ma bald hfftl was machn? .. Bist echt toll (: .. Achja und wegen S .. tzzz .. hab da eh schon mei Meinung gsagt.. Es gibt bessere. I man wenn er zerst ned amal fragt was ned stimmt & danach ned mal zruckschreibt auf SO EINE SMS .. i man .. TZZZZ ..

Vagiss ihn. Du hast was besseres verdiehnt. Iwann find ma an gscheidn für di ge? (:

 

P.S.: F .. wow .. du beeindruckst mi echt immer mehr. Wie arschig kann man noch sein ? .. Bin echt entsetzt .. !!

 

xoxo.

 

S.  ♥

 

Lied des Tages: Wise Guys - Jetzt ist Sommer

Merksatz des Tages: Beim Beachen sollte man sich nicht so oft hinhauen - ansonsten hat man aufgeriebene Knie. Aber da Stefan hat mi dafür für meim Einsatz globt. hihi :PP

18.5.09 22:16
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


M. liebt dich (19.5.09 21:10)
LLOEL morgen Manu auch beachen mag xD...naja i kanns zwar nit aba es is lustig ^^

Boa wos hotn M. schon wieda gsagt? I mecht ab jzt voll am laufenden && mit dabei sein weil irgentwann wea i glaub i anfoch amol Kontern^^....
Naja hast recht nur mehr ungf 1 Monat, dann tuama in da Schul eh nix mehr, alle schwänzen und wir brauchn nix mehr lernen also eh schon fast Ferien...und dann Holidayyyyyy...schööön *wir müssn mal was machn...Vieste hin oda her..*
&& dann Biomed.....x3....ma V. du wirst mir so fucking much fehln...so shit das du nit mitkummst...T. und L. wean ma a obgehn....schnüff....

Wäh morgn schul ^^

nja baba hdl

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen